Те що наші українські дизайнери початківці не перевіряють назву «свого» бренду навіть в Гугле я знала.
Виявилось що не тільки українські дизайнери - Меган Маркл звинуватили у плагіаті логотипу її нового бренду As Ever.
У вівторок, після того як герцогиня анонсувала запуск свого нового детіща, інфаркт чуть не хватив власника бренду одягу As Ever Марка Колскі.
Його бренд існує під цим імʼям вже 10 років, і тепер така несподіванка. Причому досить відомий бренд в Америці.
Друзі, родичі, клієнти відправили йому купу повідомлень : "Ти це бачив?!". Колскі поки звертатися до суду не планує, поки дивиться , для нього це поки PR.
Представники Мегану коментувати ситуацію відмовилися. Я не знаю куди дивились її юристи , вони не перевіряли авторські права на назву і лого ? Чи це спеціальний PR хід щоб привернути до себе увагу , бо давно вже ніхто не згадував про Меган . Чи гроші нікуди дівати ?
Не розумію)
Виявилось що не тільки українські дизайнери - Меган Маркл звинуватили у плагіаті логотипу її нового бренду As Ever.
У вівторок, після того як герцогиня анонсувала запуск свого нового детіща, інфаркт чуть не хватив власника бренду одягу As Ever Марка Колскі.
Його бренд існує під цим імʼям вже 10 років, і тепер така несподіванка. Причому досить відомий бренд в Америці.
Друзі, родичі, клієнти відправили йому купу повідомлень : "Ти це бачив?!". Колскі поки звертатися до суду не планує, поки дивиться , для нього це поки PR.
Представники Мегану коментувати ситуацію відмовилися. Я не знаю куди дивились її юристи , вони не перевіряли авторські права на назву і лого ? Чи це спеціальний PR хід щоб привернути до себе увагу , бо давно вже ніхто не згадував про Меган . Чи гроші нікуди дівати ?
Не розумію)
NY Times
Meghan’s New Name? He’s Been Using It for Years.
The founder of a New York clothing brand learned that he had something in common with the Duchess of Sussex this week: a business called As Ever.
🤔11😁5❤2
Додам до першого посту інформацію . Якщо ви плануєте запускати новий бренд , чи ви вже запустили бренд і маєте наміри масштабуватися, особливо якщо ваші амбіції малюють вам вихід на ЕС чи інші розвинуті країни. Пост саме для вас.
Можна зовсім цей довгий пост не читати, якщо будете продавати ваші твори в Україні, серед друзів.
Якщо для вас бренд це бізнес то може спричинити такі проблеми:
1. Проблема порушення прав на торгову марку.
Ваша назва або логотип вже зареєстровані іншою компанією, власник може: подати до суду за порушення авторських прав;
Буде вимагати змінити назву або логотип, що спричинить додаткові витрати; Може змусити вас виплатити компенсацію за використання його імʼя
2. Проблеми з реєстрацією торгової марки. Якщо така назва вже є в базі реєстрацій, доведеться змінювати її, що може: зупинити розвиток бренду на невизначений час; треба буде змінювати все в маркетингових матеріалах, сайті, соцмережах тощо. А гроші не малі вже витратили.
3. Проблеми з впізнаваністю та маркетингом. Якщо схожа назва вже використовується конкурентом, клієнти можуть плутати ваш бренд з іншим;
Будете вкладати кошти в рекламу, а ваші покупці підуть на сайт конкурента;
Що треба зробити перед запуском бренду?
1. Переконайтеся, що домен з назвою вашого бренду доступний, спитайте людей які роблять сайти вони знають, як перевірити домене імʼя та де.
Подивіться самі, загугліть, чи зайняті відповідні акаунти в соцмережах, може існує вже такий бренд.
2.Перевірити торгову марку. Є бази торгових марок в Україні це база Укрпатенту, в ЄС – EUIPO, у США – USPTO.
3. Використовуйте Google Images або спеціалізовані сервіси, щоб знайти схожі логотипи.
4. Зареєструвати торгову марку, там теж є нюанси , розповім, в коментах дайте знати, я вже «попадала» саме в нюанси.
Якщо ваша назва унікальна, подайте заявку на реєстрацію ТМ, щоб захистити бренд.
5. Переконатися, що назва не має негативних асоціацій, теж стикалася, що на різних мовах слово може мати небажані значення. Типа матюк.
Підготовчий етап важливий, оскільки виправлення помилок після запуску бренду може коштувати так дорого що вам вже і бренда одягу не захочеться мати.
Дуже скорочувала пост, сорі але не дуже вдалося . уподобайку пліз поставте, якщо дочитали до кінця та було корисно.
Можна зовсім цей довгий пост не читати, якщо будете продавати ваші твори в Україні, серед друзів.
Якщо для вас бренд це бізнес то може спричинити такі проблеми:
1. Проблема порушення прав на торгову марку.
Ваша назва або логотип вже зареєстровані іншою компанією, власник може: подати до суду за порушення авторських прав;
Буде вимагати змінити назву або логотип, що спричинить додаткові витрати; Може змусити вас виплатити компенсацію за використання його імʼя
2. Проблеми з реєстрацією торгової марки. Якщо така назва вже є в базі реєстрацій, доведеться змінювати її, що може: зупинити розвиток бренду на невизначений час; треба буде змінювати все в маркетингових матеріалах, сайті, соцмережах тощо. А гроші не малі вже витратили.
3. Проблеми з впізнаваністю та маркетингом. Якщо схожа назва вже використовується конкурентом, клієнти можуть плутати ваш бренд з іншим;
Будете вкладати кошти в рекламу, а ваші покупці підуть на сайт конкурента;
Що треба зробити перед запуском бренду?
1. Переконайтеся, що домен з назвою вашого бренду доступний, спитайте людей які роблять сайти вони знають, як перевірити домене імʼя та де.
Подивіться самі, загугліть, чи зайняті відповідні акаунти в соцмережах, може існує вже такий бренд.
2.Перевірити торгову марку. Є бази торгових марок в Україні це база Укрпатенту, в ЄС – EUIPO, у США – USPTO.
3. Використовуйте Google Images або спеціалізовані сервіси, щоб знайти схожі логотипи.
4. Зареєструвати торгову марку, там теж є нюанси , розповім, в коментах дайте знати, я вже «попадала» саме в нюанси.
Якщо ваша назва унікальна, подайте заявку на реєстрацію ТМ, щоб захистити бренд.
5. Переконатися, що назва не має негативних асоціацій, теж стикалася, що на різних мовах слово може мати небажані значення. Типа матюк.
Підготовчий етап важливий, оскільки виправлення помилок після запуску бренду може коштувати так дорого що вам вже і бренда одягу не захочеться мати.
Дуже скорочувала пост, сорі але не дуже вдалося . уподобайку пліз поставте, якщо дочитали до кінця та було корисно.
👍43❤21
Поповнення в бібліотеці. Нагадую що існує підписка на онлайн бібліотеку, книги про моду та мистецтво
Підписатися пишіть
@Lia2204A
Підписатися пишіть
@Lia2204A
👍11
Zara, Kiehl’s, Jacquemus точно знають, що гірськолижні курорти — це не просто місце для падінь і синців, а ще й ідеальний торгівельний майданчик, це про гроші.
Лижі — це не лише спорт, а й статус. Літом багатії хизуються яхтами, взимку не менш важливо, щоб твій пуховик коштував як маленький автомобіль.
Зимові луки підкорюють Instagram. Знімки в дизайнерському комбінезоні на фоні Альп набирають не менше лайків аніж котики. Тож треба продумувати зимовий PR заздалегідь
BOF пише , що
2027-го лижний туризм зросте до 5.7 мільярдів, переважно в Китаї, вони активно розвивають свою гірську інфраструктуру, торік збудували 22 нових курорти, всього у китайців іх 719.
У Шанхаї у вересні відкрився L+Snow, найбільший у світі закритий лижний курорт. Тож бажаючих купити стильний одяг більш ніж достатньо. У Moncler, в 2 рази збільшився дохід)
Лижі — це не лише спорт, а й статус. Літом багатії хизуються яхтами, взимку не менш важливо, щоб твій пуховик коштував як маленький автомобіль.
Зимові луки підкорюють Instagram. Знімки в дизайнерському комбінезоні на фоні Альп набирають не менше лайків аніж котики. Тож треба продумувати зимовий PR заздалегідь
BOF пише , що
2027-го лижний туризм зросте до 5.7 мільярдів, переважно в Китаї, вони активно розвивають свою гірську інфраструктуру, торік збудували 22 нових курорти, всього у китайців іх 719.
У Шанхаї у вересні відкрився L+Snow, найбільший у світі закритий лижний курорт. Тож бажаючих купити стильний одяг більш ніж достатньо. У Moncler, в 2 рази збільшився дохід)
The Business of Fashion
Zara, Kiehl’s, Jacquemus: Why Skiing Is Bigger Than Ever for Brands
Skiing’s retro winter aesthetic is at the centre of a marketing craze for brands that previously had no ties to mountain sports or their upmarket clientele. Here’s why high street names, beauty players and designer labels all want to leave their mark in the…
👍9🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Як поєднувати кольори весною 2025 року щоб ефектно виглядати ?
❤12🔥3👍2
Вартість залучення клієнта - ключовий показник для бізнесу. Якщо ви знаєте, скільки коштує вам новий клієнт, ви можете
керувати бюджетом, збільшувати прибуток.
Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад, витратили 1000 грн на рекламу і залучили 10 клієнтів, вартість одного клієнта – 100 грн.
Якщо CAC занадто високий, бізнес збитковий. Якщо низький, клієнти купують рідко, потрібно змінювати стратегію. Якщо ваш прибуток від одного клієнта (LTV – lifetime value) вищий за CAC, бізнес у вас гарний, приносить гроші.
Як порахувати CAC?
Наприклад , ви витратили 5000 грн на рекламу у Facebook та Instagram. Отримали 50 нових клієнтів.
Ваш CAC = 5000 ÷ 50 = 100 грн за клієнта. Крім рекламних витрат, сюди можна додати зарплату SMM, витати на створення контенту, таргет.
Я чую, дизайнери весь час думають, як отримати нових клієнтів але мало хто замислюється як утримати старих. А саме вони несуть бренду гроші )
От розрахунок, якщо порівнювати САС з тим, скільки грошей приносить вам «старий» клієнт за весь час співпраці (LTV – довічна цінність клієнта).
LTV = 3 × CAC – чудово! Бізнес прибутковий.
LTV = 2 × CAC – нормально, але можна покращити.
LTV = 1 × CAC – ви працюєте в нуль.
LTV < CAC – бізнес збитковий, потрібно зменшувати витрати або збільшувати середній чек.
Як знизити CАС розповім в наступному пості , якщо вам цікаво ставте уподобайку, 30 наберемо мені буде зрозуміло що цікаво
керувати бюджетом, збільшувати прибуток.
Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад, витратили 1000 грн на рекламу і залучили 10 клієнтів, вартість одного клієнта – 100 грн.
Якщо CAC занадто високий, бізнес збитковий. Якщо низький, клієнти купують рідко, потрібно змінювати стратегію. Якщо ваш прибуток від одного клієнта (LTV – lifetime value) вищий за CAC, бізнес у вас гарний, приносить гроші.
Як порахувати CAC?
Наприклад , ви витратили 5000 грн на рекламу у Facebook та Instagram. Отримали 50 нових клієнтів.
Ваш CAC = 5000 ÷ 50 = 100 грн за клієнта. Крім рекламних витрат, сюди можна додати зарплату SMM, витати на створення контенту, таргет.
Я чую, дизайнери весь час думають, як отримати нових клієнтів але мало хто замислюється як утримати старих. А саме вони несуть бренду гроші )
От розрахунок, якщо порівнювати САС з тим, скільки грошей приносить вам «старий» клієнт за весь час співпраці (LTV – довічна цінність клієнта).
LTV = 3 × CAC – чудово! Бізнес прибутковий.
LTV = 2 × CAC – нормально, але можна покращити.
LTV = 1 × CAC – ви працюєте в нуль.
LTV < CAC – бізнес збитковий, потрібно зменшувати витрати або збільшувати середній чек.
Як знизити CАС розповім в наступному пості , якщо вам цікаво ставте уподобайку, 30 наберемо мені буде зрозуміло що цікаво
❤37
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Мене періодично питають як почати працювати в Фешн індустрії. Індустрія ця дуже закрита , тут розвиватися можна тільки маючи корисні звʼязки - попасти в тусовку.
Перше, що треба зробити, це спитати себе, що саме я хочу робити в індустрії - працювати з відомими дизайнерами, займатися маркетингом чи PR для брендів, знімати для них контент, робити онлайн продукти тощо.
Стукайте до того, хто є гуру в тій сфері в якій ви плануєте працювати. Чим більш відома людина, якій ви безкоштовно будете допомагати, тим скоріше ви попадете в тусовку.
Проявляйте себе в професійному середовищі, щоб вас помітили потрібні люди.
Оточуйте себе людьми, до рівня яких ви хочете дотягнутися – двері відкривають звʼязки. Думайте про вигоду, яку отримає відома людина працюючи з вами. Чим ви можете бути їй корисні?
Вивчайте, знайте, що потрібно вашому босу чи партнеру, покажіть, як ви можете допомогти вирішити питання. Викладайтеся на максимум – вас помітять.
Не забувайте вести свій інста професіонально, це ваша візитівка. Створюйте образ, що запам’ятовується. Маєте ідею для співпраці, пропонуйте її відомим людям, знайдіть можливість зустрітися офлайн
Якщо потрібна консультація від мене , розповім, як написати листа про співпрацю, де шукати партнерства , як запропонувати себе відомим брендам , що саме їм пропонувати , пишіть мені в особисті
Перше, що треба зробити, це спитати себе, що саме я хочу робити в індустрії - працювати з відомими дизайнерами, займатися маркетингом чи PR для брендів, знімати для них контент, робити онлайн продукти тощо.
Стукайте до того, хто є гуру в тій сфері в якій ви плануєте працювати. Чим більш відома людина, якій ви безкоштовно будете допомагати, тим скоріше ви попадете в тусовку.
Проявляйте себе в професійному середовищі, щоб вас помітили потрібні люди.
Оточуйте себе людьми, до рівня яких ви хочете дотягнутися – двері відкривають звʼязки. Думайте про вигоду, яку отримає відома людина працюючи з вами. Чим ви можете бути їй корисні?
Вивчайте, знайте, що потрібно вашому босу чи партнеру, покажіть, як ви можете допомогти вирішити питання. Викладайтеся на максимум – вас помітять.
Не забувайте вести свій інста професіонально, це ваша візитівка. Створюйте образ, що запам’ятовується. Маєте ідею для співпраці, пропонуйте її відомим людям, знайдіть можливість зустрітися офлайн
Якщо потрібна консультація від мене , розповім, як написати листа про співпрацю, де шукати партнерства , як запропонувати себе відомим брендам , що саме їм пропонувати , пишіть мені в особисті
❤26👍2
Креатори vs. корпорації: коли великі бізнеси нагло крадуть ідеї.
Можна навіть мати патент на свій продукт але не факт що він захистить від копіювання більшими гравцями індустрії.
На відео засновниця YouTube-каналу Blogilates Кессі Хо минулого року вона думала що дістала зірку з неба, Тейлор Свіфт зʼявилася у її спідниці шортах.
На сьогодні Кейсі відстоює свій дизайн у суді, бренд Gottex випустив ідентичний продукт навіть кольори не змінив. Звідки така зухвалість?
Gottex належить найбільшому американському рітейлеру Nordstrom.
Кессі вимагала припинити продаж, отримала виклик в суд. На стороні Nordstrom компанія, що оцінюється в $4 млрд, у Кессі — зареєстрований патент на модель і 10,6 млн підписників, які її підтримують.
На сторінках Gottex, через фанатів Кейсі вимкнуто активність під постами. У Nordstrom не вийшов запуск колабу з фітнес-креатором Sweat and the City , на цьому поки все. Юбка продається, зкорпорація заробляє на ній мільярди. Китайський гігант Shein звернувся до Кессі з пропозицією про співпрацю.
Можна навіть мати патент на свій продукт але не факт що він захистить від копіювання більшими гравцями індустрії.
На відео засновниця YouTube-каналу Blogilates Кессі Хо минулого року вона думала що дістала зірку з неба, Тейлор Свіфт зʼявилася у її спідниці шортах.
На сьогодні Кейсі відстоює свій дизайн у суді, бренд Gottex випустив ідентичний продукт навіть кольори не змінив. Звідки така зухвалість?
Gottex належить найбільшому американському рітейлеру Nordstrom.
Кессі вимагала припинити продаж, отримала виклик в суд. На стороні Nordstrom компанія, що оцінюється в $4 млрд, у Кессі — зареєстрований патент на модель і 10,6 млн підписників, які її підтримують.
На сторінках Gottex, через фанатів Кейсі вимкнуто активність під постами. У Nordstrom не вийшов запуск колабу з фітнес-креатором Sweat and the City , на цьому поки все. Юбка продається, зкорпорація заробляє на ній мільярди. Китайський гігант Shein звернувся до Кессі з пропозицією про співпрацю.
👍9❤1
Business of Fashion
дослідив нестабільність цін на вторинному ринку моди. Виявилося, що розкид вартості на платформах ресейлу може бути вражаючим. Наприклад, на Vestiaire Collective одна й та сама сумка може коштувати від $1980 до $11 300. Чому так відбувається?
Основні фактори, що впливають на ціни
✔ Відсутність єдиного регулювання.
Оскільки більшість оголошень створюють приватні продавці, вони самі визначають вартість товару. Досвідчені ресейлери аналізують ринок і встановлюють конкурентні ціни, а інші просто намагаються компенсувати власні витрати чи отримати прибуток без реального розуміння попиту.
✔ Емоційне ціноутворення.
Багато продавців намагаються повернути вкладені у річ кошти, ігноруючи той факт, що переважна більшість речей втрачає ціну одразу після покупки на -70% .
Тільки сумки Hermès Birkin, можуть залишатися вигідною інвестицією.
✔ Маніпуляції з позиціонуванням.
Деякі продавці штучно завищують вартість мас-маркету, подаючи його як унікальну знахідку, що відповідає актуальним трендам чи певній естетиці.
✔ Високі комісії платформ.
Маркетплейси можуть утримувати до 50% від продажу. Щоб компенсувати ці витрати, продавці змушені закладати їх у фінальну ціну, роблячи товари значно дорожчими.
Ціни на преміум речі в групі Скарби з шафи
настільки приємні, що ви забудете про покупки в масс маркет. Навіщо платити більше?
Не забувайте поторгувалися з продавцем)
дослідив нестабільність цін на вторинному ринку моди. Виявилося, що розкид вартості на платформах ресейлу може бути вражаючим. Наприклад, на Vestiaire Collective одна й та сама сумка може коштувати від $1980 до $11 300. Чому так відбувається?
Основні фактори, що впливають на ціни
✔ Відсутність єдиного регулювання.
Оскільки більшість оголошень створюють приватні продавці, вони самі визначають вартість товару. Досвідчені ресейлери аналізують ринок і встановлюють конкурентні ціни, а інші просто намагаються компенсувати власні витрати чи отримати прибуток без реального розуміння попиту.
✔ Емоційне ціноутворення.
Багато продавців намагаються повернути вкладені у річ кошти, ігноруючи той факт, що переважна більшість речей втрачає ціну одразу після покупки на -70% .
Тільки сумки Hermès Birkin, можуть залишатися вигідною інвестицією.
✔ Маніпуляції з позиціонуванням.
Деякі продавці штучно завищують вартість мас-маркету, подаючи його як унікальну знахідку, що відповідає актуальним трендам чи певній естетиці.
✔ Високі комісії платформ.
Маркетплейси можуть утримувати до 50% від продажу. Щоб компенсувати ці витрати, продавці змушені закладати їх у фінальну ціну, роблячи товари значно дорожчими.
Ціни на преміум речі в групі Скарби з шафи
настільки приємні, що ви забудете про покупки в масс маркет. Навіщо платити більше?
Не забувайте поторгувалися з продавцем)
The Business of Fashion
Resale Prices Are All Over the Place. Here’s Why That’s a Problem.
In a fragmented market, resale prices are more scattershot than ever. This leads to confused buyers, disillusioned sellers and market stagnation.
❤6
Fashion Digital Ukraine
Вартість залучення клієнта - ключовий показник для бізнесу. Якщо ви знаєте, скільки коштує вам новий клієнт, ви можете керувати бюджетом, збільшувати прибуток. Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад…
Питання зацікавило, тож розповідаю як знизити CAC (вартість залучення клієнта).
Не всі бренди чітко розуміють аватар свого клієнта. Описання ЦА що це жінка 25- 55 років, яка віддає перевагу якісному одягу, живе в місті та має зарплатню 1500 доларів недостатньо, щоб зробити якісну таргет рекламу. Тож таргетологи «зливають» ваш бюджет, якщо ви даєте їм подібний опис ЦА, краще підходити до опису ЦА професійно, це вкрай важливо.
Далі, треба використовувати Lookalike аудиторії — це інструмент Meta, він дозволяє знаходити користувачів, схожих на вашу ЦА ( яку треба правильно прописати) на основі поведінки, інтересів і демографії.
Треба тестувати рекламі креативи, оптимізувати Landing Page, Instagram, Telegram-канал. Як це правильно зробити підкаже маркетолог, чи пишіть мені. Головне, якщо бачите 100 людей на сайт зайшли а купили 2 , щось не так зі структурою сайта, він не продає.
Треба писати експертні статті, кейси, розбори, публікувати відгуки, історії клієнтів, розіграші, челенджі, інтерактивні сторіз. Все це для того, що залучити органічну аудиторію безкоштовно, менше витрат на рекламу
Як підвищити LTV (довічну цінність клієнта)
Запускати програми лояльності (знижки для постійних клієнтів).
Використовувати систему апселлів і крос-селлів (пропонувати додаткові послуги).
Працювати з email-маркетингом та ремаркетингом (повертати клієнтів через листи, рекламу). Все для того щоб клієнт купував більше
Використовуйте чат-боти та автоворонки. І я думаю багато клієнтів зітхнуть з полегшенням коли ви оптимізуєте відповіді в директ в інста. Бо чекати весь день коли зможеш отримати відповідь багатьох підбішує а дехто з клієнтів взагалі забуває, що він щось хотів купити.
Не забувайте про аналітику, які рекламні кампанії приносять вам прибуток, а які «зливають» ваш бюджет.
Не всі бренди чітко розуміють аватар свого клієнта. Описання ЦА що це жінка 25- 55 років, яка віддає перевагу якісному одягу, живе в місті та має зарплатню 1500 доларів недостатньо, щоб зробити якісну таргет рекламу. Тож таргетологи «зливають» ваш бюджет, якщо ви даєте їм подібний опис ЦА, краще підходити до опису ЦА професійно, це вкрай важливо.
Далі, треба використовувати Lookalike аудиторії — це інструмент Meta, він дозволяє знаходити користувачів, схожих на вашу ЦА ( яку треба правильно прописати) на основі поведінки, інтересів і демографії.
Треба тестувати рекламі креативи, оптимізувати Landing Page, Instagram, Telegram-канал. Як це правильно зробити підкаже маркетолог, чи пишіть мені. Головне, якщо бачите 100 людей на сайт зайшли а купили 2 , щось не так зі структурою сайта, він не продає.
Треба писати експертні статті, кейси, розбори, публікувати відгуки, історії клієнтів, розіграші, челенджі, інтерактивні сторіз. Все це для того, що залучити органічну аудиторію безкоштовно, менше витрат на рекламу
Як підвищити LTV (довічну цінність клієнта)
Запускати програми лояльності (знижки для постійних клієнтів).
Використовувати систему апселлів і крос-селлів (пропонувати додаткові послуги).
Працювати з email-маркетингом та ремаркетингом (повертати клієнтів через листи, рекламу). Все для того щоб клієнт купував більше
Використовуйте чат-боти та автоворонки. І я думаю багато клієнтів зітхнуть з полегшенням коли ви оптимізуєте відповіді в директ в інста. Бо чекати весь день коли зможеш отримати відповідь багатьох підбішує а дехто з клієнтів взагалі забуває, що він щось хотів купити.
Не забувайте про аналітику, які рекламні кампанії приносять вам прибуток, а які «зливають» ваш бюджет.
❤19👍7