BOF що робити з непроданим люксом? В 2024 році LVMH задекларував сток на 3,2 мільярди євро, Kering – на 1,5 мільярди євро.
Це взагалі то тема табу , бо колись одного разу Burberry мали необережність сказати що вони спалили свій люкс і «відмивалися» від цієї помилки роками.
Всі розуміють , що неможливо продати всі речі які зробили , в люксі взагалі вважається, що продати 50% речей за повною вартістю це прекрасний результат. І речей треба зробити більше, бо неможливо не задовольнити попит покупців.
Виробляють більше ще і тому , що чим більше тираж тем менша собівартість речі, це ж стосується і дорогої упаковки для виробу
Як люксові бренди вирішують цю проблему :
Роблять закриті розпродажі для працівників та їх сімей . Hermes отримує від подібних акцій 100 мільйонів євро , але це його не рятує
Аутлети не вихід , бо люкс терпіти не може слова "знижки";
Можна перешивати старі непродані речі чи частково використовувати для створення нових (у Gucci є проект Continuum) – не вигідно проте хороший інфопривід;
Дехто співпрацює з благодійними інституціями та освітніми установами, но це вимушена благодійність яку «на хліб не на мажеш»
Це взагалі то тема табу , бо колись одного разу Burberry мали необережність сказати що вони спалили свій люкс і «відмивалися» від цієї помилки роками.
Всі розуміють , що неможливо продати всі речі які зробили , в люксі взагалі вважається, що продати 50% речей за повною вартістю це прекрасний результат. І речей треба зробити більше, бо неможливо не задовольнити попит покупців.
Виробляють більше ще і тому , що чим більше тираж тем менша собівартість речі, це ж стосується і дорогої упаковки для виробу
Як люксові бренди вирішують цю проблему :
Роблять закриті розпродажі для працівників та їх сімей . Hermes отримує від подібних акцій 100 мільйонів євро , але це його не рятує
Аутлети не вихід , бо люкс терпіти не може слова "знижки";
Можна перешивати старі непродані речі чи частково використовувати для створення нових (у Gucci є проект Continuum) – не вигідно проте хороший інфопривід;
Дехто співпрацює з благодійними інституціями та освітніми установами, но це вимушена благодійність яку «на хліб не на мажеш»
BOF
AI, Outlets, Recycling: Can Luxury Solve Its Billion-Dollar Excess Inventory Problem?
LVMH and Kering wrote down billions of dollars of unsold inventory last year. What to do with it has become an increasingly complex challenge.
❤20👍3🔥2👏1
Новини про мою книгу “100 днів до нової версії себе: Як створити імідж, що працює на тебе”. Сьогодні пишу розділ "Що говорять за “спиною” у мільярдерів".
Наприклад Бернар Арно – має імідж «Wolf in Cashmere» партнери та преса називають його так за поєднання м’якої, витонченої зовнішності та жорсткого бізнес-підходу до справ. Арно безжальний та амбітний, використовує агресивні методи для досягнення своїх цілей - придбання та контроль над люксовими брендами.
У Франції Арно критикують, він каже французи не люблять успішних, віддають перевагу "вічним невдахам". Бернар периодично опиняється в центрі скандалів та розслідувань, в 2023 році прокуратура Парижа розпочала розслідування щодо його фінансових операцій, пов'язаних із придбанням нерухомості на курорті Куршевель. Бізнесмена критикують за обмеження, накладені на співробітників його компаній щодо спілкування з пресою.
Франсуа-Анрі Піно – імідж «The Quiet Conqueror»
Глава Kering (Gucci, Balenciaga, YSL) на відміну від Бернара Арно, хитрий приємний в спілкуванні лис, діє не агресивно, але так само ефективно.
Піно має репутацію лідера, який поєднує стратегічне мислення з етикою та соціальною відповідальністю, його пристрасть до мистецтва та значні інвестиції в культурні проекти підкреслюють відданість розвитку суспільства.
Усі ці образи та прізвиська персональний бренд, планетарний статус, фундамент довіри, який залучає інвесторів, партнерів та клієнтів.
Бренд цих людей працює на них завжді, вплив закріплений через стратегію, медіа-присутність та спосіб життя. Вони диктують тренди, керують думками суспільства. Саме вони можуть собі дозволити сказати «Мода - це Я!»
Наприклад Бернар Арно – має імідж «Wolf in Cashmere» партнери та преса називають його так за поєднання м’якої, витонченої зовнішності та жорсткого бізнес-підходу до справ. Арно безжальний та амбітний, використовує агресивні методи для досягнення своїх цілей - придбання та контроль над люксовими брендами.
У Франції Арно критикують, він каже французи не люблять успішних, віддають перевагу "вічним невдахам". Бернар периодично опиняється в центрі скандалів та розслідувань, в 2023 році прокуратура Парижа розпочала розслідування щодо його фінансових операцій, пов'язаних із придбанням нерухомості на курорті Куршевель. Бізнесмена критикують за обмеження, накладені на співробітників його компаній щодо спілкування з пресою.
Франсуа-Анрі Піно – імідж «The Quiet Conqueror»
Глава Kering (Gucci, Balenciaga, YSL) на відміну від Бернара Арно, хитрий приємний в спілкуванні лис, діє не агресивно, але так само ефективно.
Піно має репутацію лідера, який поєднує стратегічне мислення з етикою та соціальною відповідальністю, його пристрасть до мистецтва та значні інвестиції в культурні проекти підкреслюють відданість розвитку суспільства.
Усі ці образи та прізвиська персональний бренд, планетарний статус, фундамент довіри, який залучає інвесторів, партнерів та клієнтів.
Бренд цих людей працює на них завжді, вплив закріплений через стратегію, медіа-присутність та спосіб життя. Вони диктують тренди, керують думками суспільства. Саме вони можуть собі дозволити сказати «Мода - це Я!»
❤12👍3🍓2
Google інтегрує Google Veo 2 у інструмент Dream Screen , тепер можна створювати короткі ролики YouTube Shorts, відео повинні мати спеціальне маркування
https://blog.google/feed/veo-2-dream-screen-youtube-shorts/
https://blog.google/feed/veo-2-dream-screen-youtube-shorts/
❤4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
@venedaacarter про вінтажні магазини в Парижі, адреса та паролі
❤14
NYT - треш продовжується, скільки років нам мили мізки що натуральне хутро це зло а тепер маємо новий тренд Тік Ток tradwife.
Нас чекає тотальна зміна парадигми - хутро натуральне повертається !
За останні 10 років чого ми тільки не бачили, і кроваві фільми і Peta атакувала людей на виходах з магазинів і модних показів, всі вже усвідомили , що звірі живі істоти і неможна їх вбивати!
Світове виробництво за 10 років впало на 85%. У ЄС позакривалися ферми , виробництво хутра впало з 4350 у 2018-му до 1088 у 2023-му.
І що ж таке раптом сталося ? Натуральне хутро тепер знову в моді
Нас чекає тотальна зміна парадигми - хутро натуральне повертається !
За останні 10 років чого ми тільки не бачили, і кроваві фільми і Peta атакувала людей на виходах з магазинів і модних показів, всі вже усвідомили , що звірі живі істоти і неможна їх вбивати!
Світове виробництво за 10 років впало на 85%. У ЄС позакривалися ферми , виробництво хутра впало з 4350 у 2018-му до 1088 у 2023-му.
І що ж таке раптом сталося ? Натуральне хутро тепер знову в моді
NY Times
What Happened to the Stigma of Wearing Fur?
After years of protests and strides in fake skins, vintage furs are popping up all over.
😢23🔥4
«Економіка намірів» що це таке та чим нам загрожує ?
Світ цифрового маркетингу змінюється, і стара модель «економіки уваги» поступово відходить у минуле. Раніше технологічні компанії боролися за нашу увагу, щоб продати її рекламодавцям, тепер вони націлені на — наші наміри. Це і є суть нової «економіки намірів».
Що таке економіка намірів?
Великі платформи більше не показують рекламу того, що вам може сподобатися. Вони прогнозують ваші майбутні бажання і стимулюють вас до покупки ще до того, як ви самі усвідомите потребу.
Це стає можливим завдяки збору величезного масиву даних: рухів очей, пауз у прокручуванні стрічки, повторних переглядів, реакцій на відео тощо.
Одним із головних лідерів цієї нової економіки є TikTok. Його алгоритми аналізують вашу поведінку, а й створюють унікальні стратегії впливу:
Алгоритми Тік Ток заздалегідь розуміють, що вам цікаво, і починають «підштовхувати» вас до покупки. Теж саме бачу вже і в Інстаграм
Вам показують відео, які викликають емоції та інтерес, і так з випадкового перегляду з’являється реальне бажання купити товар. Тому молодь не цікавиться стилем та іміджем, широкі джинси та футболка гарно продаються.
Гібридний формат продажів. Поєднання коротких відео, прямих ефірів і вбудованого шопінгу дає конверсію в продажі 18% проти 3-5% у Facebook та Instagram.
Придбання товарів стає частиною культури через популярні челленджі, коли люди купують речі заради тренду.
Таким чином, економіка намірів змінює сам принцип онлайн-продажів. Раніше реклама орієнтувалася на поточні запити користувачів, а тепер вона створює ці запити сама!
Які перспективи та ризики?
З одного боку, це відкриває великі можливості для бізнесу: компанії отримують точніші інструменти для прогнозування покупок, що значно підвищує їхні прибутки.
А от що до людей- технології можуть використовувати не лише корпорації, а й держави. Вони отримують потужні інструменти для контролю – від прогнозування злочинів до обмеження свободи думки.
Що можна зробити, щоб зберегти незалежність у світі економіки намірів?
Простий рецепт: менше часу в соцмережах, більше критичного мислення. Тренуємось відриватися від телефона хоч на пів дня
Світ цифрового маркетингу змінюється, і стара модель «економіки уваги» поступово відходить у минуле. Раніше технологічні компанії боролися за нашу увагу, щоб продати її рекламодавцям, тепер вони націлені на — наші наміри. Це і є суть нової «економіки намірів».
Що таке економіка намірів?
Великі платформи більше не показують рекламу того, що вам може сподобатися. Вони прогнозують ваші майбутні бажання і стимулюють вас до покупки ще до того, як ви самі усвідомите потребу.
Це стає можливим завдяки збору величезного масиву даних: рухів очей, пауз у прокручуванні стрічки, повторних переглядів, реакцій на відео тощо.
Одним із головних лідерів цієї нової економіки є TikTok. Його алгоритми аналізують вашу поведінку, а й створюють унікальні стратегії впливу:
Алгоритми Тік Ток заздалегідь розуміють, що вам цікаво, і починають «підштовхувати» вас до покупки. Теж саме бачу вже і в Інстаграм
Вам показують відео, які викликають емоції та інтерес, і так з випадкового перегляду з’являється реальне бажання купити товар. Тому молодь не цікавиться стилем та іміджем, широкі джинси та футболка гарно продаються.
Гібридний формат продажів. Поєднання коротких відео, прямих ефірів і вбудованого шопінгу дає конверсію в продажі 18% проти 3-5% у Facebook та Instagram.
Придбання товарів стає частиною культури через популярні челленджі, коли люди купують речі заради тренду.
Таким чином, економіка намірів змінює сам принцип онлайн-продажів. Раніше реклама орієнтувалася на поточні запити користувачів, а тепер вона створює ці запити сама!
Які перспективи та ризики?
З одного боку, це відкриває великі можливості для бізнесу: компанії отримують точніші інструменти для прогнозування покупок, що значно підвищує їхні прибутки.
А от що до людей- технології можуть використовувати не лише корпорації, а й держави. Вони отримують потужні інструменти для контролю – від прогнозування злочинів до обмеження свободи думки.
Що можна зробити, щоб зберегти незалежність у світі економіки намірів?
Простий рецепт: менше часу в соцмережах, більше критичного мислення. Тренуємось відриватися від телефона хоч на пів дня
❤🔥18❤11🔥2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Як однією дупою сісти на 5 стільців одразу - кейс Періс Хілтон та Motorola.
Вивчаємо потужний PR-хід, спрямований на кілька ключових цілей:
1. Відродження бренду Motorola Razr – Ця модель була культовою у 2000-х, і її повернення в рожевому кольорі викликає ностальгію, грає на почуттях мілленіалів, які пам’ятають ті часи, і водночас інтригує Gen Z, які обожнюють стиль Y2K.
2. Періс Хілтон світська ікона, асоціюється з гламуром 2000-х, коли Razr був хітом. Її участь робить кампанію автентичною.
3. Роздача смартфона топовим нью-йоркським інфлюєнсерам – спосіб створити ажіотаж. Звісно лідери думок не відмовляться від iPhone, але вони завжди за Хайп , тому публічні розмови, фото та відео з Razr зроблять модель трендовою.
4. У багатьох селебріті декілька телефон, ще один модний стильний аксесуар завжди круто мати. Motorola хоче зайняти нішу телефон для стильного життя, інфлюенсерам завжди потрібно мати все саме нове та круте, щоб бути в тренді.
5. Motorola не стане прямим конкурентом iPhone, прагне та намагається зайняти свою нішу, збільшити продажі серед тих, хто хоче виділитися та випендритися.
Загалом, кампанія чудово працює на збільшення продажів через хайп і ностальгію
Вивчаємо потужний PR-хід, спрямований на кілька ключових цілей:
1. Відродження бренду Motorola Razr – Ця модель була культовою у 2000-х, і її повернення в рожевому кольорі викликає ностальгію, грає на почуттях мілленіалів, які пам’ятають ті часи, і водночас інтригує Gen Z, які обожнюють стиль Y2K.
2. Періс Хілтон світська ікона, асоціюється з гламуром 2000-х, коли Razr був хітом. Її участь робить кампанію автентичною.
3. Роздача смартфона топовим нью-йоркським інфлюєнсерам – спосіб створити ажіотаж. Звісно лідери думок не відмовляться від iPhone, але вони завжди за Хайп , тому публічні розмови, фото та відео з Razr зроблять модель трендовою.
4. У багатьох селебріті декілька телефон, ще один модний стильний аксесуар завжди круто мати. Motorola хоче зайняти нішу телефон для стильного життя, інфлюенсерам завжди потрібно мати все саме нове та круте, щоб бути в тренді.
5. Motorola не стане прямим конкурентом iPhone, прагне та намагається зайняти свою нішу, збільшити продажі серед тих, хто хоче виділитися та випендритися.
Загалом, кампанія чудово працює на збільшення продажів через хайп і ностальгію
❤22👍4
Люди ніколи не дають тобі стільки, скільки ти коштуєш. Вони дають тобі стільки, скільки ти коштуєш на їхню думку.
Кому цікаві розмови про персональний бренд , як інструмент підвищення чеку на своі послуги можна доєднати до моєї закритої групи https://t.me/+QZ8pYLMwkwQzMDIy
Кому цікаві розмови про персональний бренд , як інструмент підвищення чеку на своі послуги можна доєднати до моєї закритої групи https://t.me/+QZ8pYLMwkwQzMDIy
👍16❤2
5 простих способів розвинути креативність
1. Фіксуйте ідеї на ходу, записуйте думки в нотатки, щоб не втратити цінні ідеї.
2. Навчайтесь у найкращих
Наприклад, у фільмі Why We Are Creative талановиті люди розповідають, як використовують креативність для вирішення завдань.
3. Приділяйте час своєму розвитку . Частіше заглядайте в аналітику міжнародних компаній, вивчайте, як бренди ведуть соцмережі, аналізуйте, що працює, а що ні.
4.Розширюйте коло знайомств. Спілкуйтесь із цікавими людьми, діліться ідеями, вступайте в професійні спільноти. Нові знайомства можуть підказати нестандартні рішення розвʼязування питань.
5. Слідкуйте не тільки за своєю сферою, а й за трендами в бізнесі, дизайні, технологіях. Іноді кращі ідеї народжуються на перетині різних галузей.
Нагадую, в нас є міжнародні звіти про тренди 2025-26 , якщо цікаво пишіть @Lia2204A
1. Фіксуйте ідеї на ходу, записуйте думки в нотатки, щоб не втратити цінні ідеї.
2. Навчайтесь у найкращих
Наприклад, у фільмі Why We Are Creative талановиті люди розповідають, як використовують креативність для вирішення завдань.
3. Приділяйте час своєму розвитку . Частіше заглядайте в аналітику міжнародних компаній, вивчайте, як бренди ведуть соцмережі, аналізуйте, що працює, а що ні.
4.Розширюйте коло знайомств. Спілкуйтесь із цікавими людьми, діліться ідеями, вступайте в професійні спільноти. Нові знайомства можуть підказати нестандартні рішення розвʼязування питань.
5. Слідкуйте не тільки за своєю сферою, а й за трендами в бізнесі, дизайні, технологіях. Іноді кращі ідеї народжуються на перетині різних галузей.
Нагадую, в нас є міжнародні звіти про тренди 2025-26 , якщо цікаво пишіть @Lia2204A
❤33👍2👎1
Інтервʼю генерального директора Nike. Еліот Хілл розповідає про своє бачення майбутнього бренда спортивного одягу.
YouTube
‘Nike’s Back’: How Its New CEO Plans to Reassert the Brand’s Dominance
In this exclusive interview with Fortune, Nike's newly appointed CEO Elliott Hill shares his vision for the iconic sportswear brand's future. From intern to chief executive, Hill's 30+ year journey at Nike has given him unique insights into the company's…
❤14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
74% покупців не знають, чим відрізняються синтетичні матеріали від штучних.
Є кілька поширених міфів і хибних уявлень про синтетичні та штучні матеріали:
✔️ Синтетичні та штучні матеріали — це одне й те саме
Синтетичні матеріали (поліестер, нейлон, акрил) створюються хімічним шляхом із нафтопродуктів.
Штучні матеріали (віскоза, модал, еко-шкіра) виготовляються з натуральної сировини (наприклад, целюлози, це кора дерев), але зазнають хімічної обробки.
✔️ Штучні та синтетичні тканини завжди гірші за натуральні
Деякі синтетичні матеріали мають переваги: довговічність, стійкість до зношування, легкість у догляді.
Штучні тканини, такі як віскоза, можуть бути комфортнішими за бавовну в теплу погоду.
У віскози краща гігроскопічність – вона краще вбирає вологу, ніж бавовна, і швидше її випаровує, що створює ефект прохолоди на тілі.
Волокна віскози тонші та більш гладкі, що робить тканину приємнішою на дотик і менш «важкою» на тілі, віскоза добре пропускає повітря, дозволяючи шкірі «дихати», що важливо у спекотну погоду.
Бавовна щільніша і краще утримує тепло, а віскоза не тримає тепло, віскоза більш схильна до зминання та може втрачати міцність у вологому стані, тому потребує дбайливого догляду.
✔️ Усі синтетичні матеріали небезпечні для здоров’я, я в це вірю чесно кажучи , особливо якщо вони зроблені за допомогою не якісно очищеної сировини є багато статей на цю тему
Якісні сертифіковані синтетичні тканини не викликають алергії та не містять шкідливих речовин.
Деякі синтетичні тканини використовуються у спортивному одязі, оскільки вони добре відводять вологу.
✔️ Еко-шкіра – це натуральна шкіра , нагадую ми тут розмовляємо про міфи, дехто так вважає
Еко-шкіра – це полімерний матеріал на основі поліуретану, що лише імітує натуральну шкіру.
Це більш екологічна альтернатива, оскільки не потребує використання тваринної сировини. З цим би я посперечалась але так пишуть маркетологи . До хрипу з горлі шли на цю тему дебати ще декілька років назад, що екологічніше, використовувати шубу з пластику чи вбивати тварин. Зараз як я писала вище повертається мода на натуральне хутро тож повістка дня змінюється.
✔️ Штучні матеріали погано пропускають повітря
Є технологічно вдосконалені матеріали (мембранні тканини, мікрофібра), які добре дихають і відводять вологу.
Є кілька поширених міфів і хибних уявлень про синтетичні та штучні матеріали:
✔️ Синтетичні та штучні матеріали — це одне й те саме
Синтетичні матеріали (поліестер, нейлон, акрил) створюються хімічним шляхом із нафтопродуктів.
Штучні матеріали (віскоза, модал, еко-шкіра) виготовляються з натуральної сировини (наприклад, целюлози, це кора дерев), але зазнають хімічної обробки.
✔️ Штучні та синтетичні тканини завжди гірші за натуральні
Деякі синтетичні матеріали мають переваги: довговічність, стійкість до зношування, легкість у догляді.
Штучні тканини, такі як віскоза, можуть бути комфортнішими за бавовну в теплу погоду.
У віскози краща гігроскопічність – вона краще вбирає вологу, ніж бавовна, і швидше її випаровує, що створює ефект прохолоди на тілі.
Волокна віскози тонші та більш гладкі, що робить тканину приємнішою на дотик і менш «важкою» на тілі, віскоза добре пропускає повітря, дозволяючи шкірі «дихати», що важливо у спекотну погоду.
Бавовна щільніша і краще утримує тепло, а віскоза не тримає тепло, віскоза більш схильна до зминання та може втрачати міцність у вологому стані, тому потребує дбайливого догляду.
✔️ Усі синтетичні матеріали небезпечні для здоров’я, я в це вірю чесно кажучи , особливо якщо вони зроблені за допомогою не якісно очищеної сировини є багато статей на цю тему
Якісні сертифіковані синтетичні тканини не викликають алергії та не містять шкідливих речовин.
Деякі синтетичні тканини використовуються у спортивному одязі, оскільки вони добре відводять вологу.
✔️ Еко-шкіра – це натуральна шкіра , нагадую ми тут розмовляємо про міфи, дехто так вважає
Еко-шкіра – це полімерний матеріал на основі поліуретану, що лише імітує натуральну шкіру.
Це більш екологічна альтернатива, оскільки не потребує використання тваринної сировини. З цим би я посперечалась але так пишуть маркетологи . До хрипу з горлі шли на цю тему дебати ще декілька років назад, що екологічніше, використовувати шубу з пластику чи вбивати тварин. Зараз як я писала вище повертається мода на натуральне хутро тож повістка дня змінюється.
✔️ Штучні матеріали погано пропускають повітря
Є технологічно вдосконалені матеріали (мембранні тканини, мікрофібра), які добре дихають і відводять вологу.
❤26👍6🔥6
Те що наші українські дизайнери початківці не перевіряють назву «свого» бренду навіть в Гугле я знала.
Виявилось що не тільки українські дизайнери - Меган Маркл звинуватили у плагіаті логотипу її нового бренду As Ever.
У вівторок, після того як герцогиня анонсувала запуск свого нового детіща, інфаркт чуть не хватив власника бренду одягу As Ever Марка Колскі.
Його бренд існує під цим імʼям вже 10 років, і тепер така несподіванка. Причому досить відомий бренд в Америці.
Друзі, родичі, клієнти відправили йому купу повідомлень : "Ти це бачив?!". Колскі поки звертатися до суду не планує, поки дивиться , для нього це поки PR.
Представники Мегану коментувати ситуацію відмовилися. Я не знаю куди дивились її юристи , вони не перевіряли авторські права на назву і лого ? Чи це спеціальний PR хід щоб привернути до себе увагу , бо давно вже ніхто не згадував про Меган . Чи гроші нікуди дівати ?
Не розумію)
Виявилось що не тільки українські дизайнери - Меган Маркл звинуватили у плагіаті логотипу її нового бренду As Ever.
У вівторок, після того як герцогиня анонсувала запуск свого нового детіща, інфаркт чуть не хватив власника бренду одягу As Ever Марка Колскі.
Його бренд існує під цим імʼям вже 10 років, і тепер така несподіванка. Причому досить відомий бренд в Америці.
Друзі, родичі, клієнти відправили йому купу повідомлень : "Ти це бачив?!". Колскі поки звертатися до суду не планує, поки дивиться , для нього це поки PR.
Представники Мегану коментувати ситуацію відмовилися. Я не знаю куди дивились її юристи , вони не перевіряли авторські права на назву і лого ? Чи це спеціальний PR хід щоб привернути до себе увагу , бо давно вже ніхто не згадував про Меган . Чи гроші нікуди дівати ?
Не розумію)
NY Times
Meghan’s New Name? He’s Been Using It for Years.
The founder of a New York clothing brand learned that he had something in common with the Duchess of Sussex this week: a business called As Ever.
🤔11😁5❤2
Додам до першого посту інформацію . Якщо ви плануєте запускати новий бренд , чи ви вже запустили бренд і маєте наміри масштабуватися, особливо якщо ваші амбіції малюють вам вихід на ЕС чи інші розвинуті країни. Пост саме для вас.
Можна зовсім цей довгий пост не читати, якщо будете продавати ваші твори в Україні, серед друзів.
Якщо для вас бренд це бізнес то може спричинити такі проблеми:
1. Проблема порушення прав на торгову марку.
Ваша назва або логотип вже зареєстровані іншою компанією, власник може: подати до суду за порушення авторських прав;
Буде вимагати змінити назву або логотип, що спричинить додаткові витрати; Може змусити вас виплатити компенсацію за використання його імʼя
2. Проблеми з реєстрацією торгової марки. Якщо така назва вже є в базі реєстрацій, доведеться змінювати її, що може: зупинити розвиток бренду на невизначений час; треба буде змінювати все в маркетингових матеріалах, сайті, соцмережах тощо. А гроші не малі вже витратили.
3. Проблеми з впізнаваністю та маркетингом. Якщо схожа назва вже використовується конкурентом, клієнти можуть плутати ваш бренд з іншим;
Будете вкладати кошти в рекламу, а ваші покупці підуть на сайт конкурента;
Що треба зробити перед запуском бренду?
1. Переконайтеся, що домен з назвою вашого бренду доступний, спитайте людей які роблять сайти вони знають, як перевірити домене імʼя та де.
Подивіться самі, загугліть, чи зайняті відповідні акаунти в соцмережах, може існує вже такий бренд.
2.Перевірити торгову марку. Є бази торгових марок в Україні це база Укрпатенту, в ЄС – EUIPO, у США – USPTO.
3. Використовуйте Google Images або спеціалізовані сервіси, щоб знайти схожі логотипи.
4. Зареєструвати торгову марку, там теж є нюанси , розповім, в коментах дайте знати, я вже «попадала» саме в нюанси.
Якщо ваша назва унікальна, подайте заявку на реєстрацію ТМ, щоб захистити бренд.
5. Переконатися, що назва не має негативних асоціацій, теж стикалася, що на різних мовах слово може мати небажані значення. Типа матюк.
Підготовчий етап важливий, оскільки виправлення помилок після запуску бренду може коштувати так дорого що вам вже і бренда одягу не захочеться мати.
Дуже скорочувала пост, сорі але не дуже вдалося . уподобайку пліз поставте, якщо дочитали до кінця та було корисно.
Можна зовсім цей довгий пост не читати, якщо будете продавати ваші твори в Україні, серед друзів.
Якщо для вас бренд це бізнес то може спричинити такі проблеми:
1. Проблема порушення прав на торгову марку.
Ваша назва або логотип вже зареєстровані іншою компанією, власник може: подати до суду за порушення авторських прав;
Буде вимагати змінити назву або логотип, що спричинить додаткові витрати; Може змусити вас виплатити компенсацію за використання його імʼя
2. Проблеми з реєстрацією торгової марки. Якщо така назва вже є в базі реєстрацій, доведеться змінювати її, що може: зупинити розвиток бренду на невизначений час; треба буде змінювати все в маркетингових матеріалах, сайті, соцмережах тощо. А гроші не малі вже витратили.
3. Проблеми з впізнаваністю та маркетингом. Якщо схожа назва вже використовується конкурентом, клієнти можуть плутати ваш бренд з іншим;
Будете вкладати кошти в рекламу, а ваші покупці підуть на сайт конкурента;
Що треба зробити перед запуском бренду?
1. Переконайтеся, що домен з назвою вашого бренду доступний, спитайте людей які роблять сайти вони знають, як перевірити домене імʼя та де.
Подивіться самі, загугліть, чи зайняті відповідні акаунти в соцмережах, може існує вже такий бренд.
2.Перевірити торгову марку. Є бази торгових марок в Україні це база Укрпатенту, в ЄС – EUIPO, у США – USPTO.
3. Використовуйте Google Images або спеціалізовані сервіси, щоб знайти схожі логотипи.
4. Зареєструвати торгову марку, там теж є нюанси , розповім, в коментах дайте знати, я вже «попадала» саме в нюанси.
Якщо ваша назва унікальна, подайте заявку на реєстрацію ТМ, щоб захистити бренд.
5. Переконатися, що назва не має негативних асоціацій, теж стикалася, що на різних мовах слово може мати небажані значення. Типа матюк.
Підготовчий етап важливий, оскільки виправлення помилок після запуску бренду може коштувати так дорого що вам вже і бренда одягу не захочеться мати.
Дуже скорочувала пост, сорі але не дуже вдалося . уподобайку пліз поставте, якщо дочитали до кінця та було корисно.
👍43❤21
Поповнення в бібліотеці. Нагадую що існує підписка на онлайн бібліотеку, книги про моду та мистецтво
Підписатися пишіть
@Lia2204A
Підписатися пишіть
@Lia2204A
👍11
Zara, Kiehl’s, Jacquemus точно знають, що гірськолижні курорти — це не просто місце для падінь і синців, а ще й ідеальний торгівельний майданчик, це про гроші.
Лижі — це не лише спорт, а й статус. Літом багатії хизуються яхтами, взимку не менш важливо, щоб твій пуховик коштував як маленький автомобіль.
Зимові луки підкорюють Instagram. Знімки в дизайнерському комбінезоні на фоні Альп набирають не менше лайків аніж котики. Тож треба продумувати зимовий PR заздалегідь
BOF пише , що
2027-го лижний туризм зросте до 5.7 мільярдів, переважно в Китаї, вони активно розвивають свою гірську інфраструктуру, торік збудували 22 нових курорти, всього у китайців іх 719.
У Шанхаї у вересні відкрився L+Snow, найбільший у світі закритий лижний курорт. Тож бажаючих купити стильний одяг більш ніж достатньо. У Moncler, в 2 рази збільшився дохід)
Лижі — це не лише спорт, а й статус. Літом багатії хизуються яхтами, взимку не менш важливо, щоб твій пуховик коштував як маленький автомобіль.
Зимові луки підкорюють Instagram. Знімки в дизайнерському комбінезоні на фоні Альп набирають не менше лайків аніж котики. Тож треба продумувати зимовий PR заздалегідь
BOF пише , що
2027-го лижний туризм зросте до 5.7 мільярдів, переважно в Китаї, вони активно розвивають свою гірську інфраструктуру, торік збудували 22 нових курорти, всього у китайців іх 719.
У Шанхаї у вересні відкрився L+Snow, найбільший у світі закритий лижний курорт. Тож бажаючих купити стильний одяг більш ніж достатньо. У Moncler, в 2 рази збільшився дохід)
The Business of Fashion
Zara, Kiehl’s, Jacquemus: Why Skiing Is Bigger Than Ever for Brands
Skiing’s retro winter aesthetic is at the centre of a marketing craze for brands that previously had no ties to mountain sports or their upmarket clientele. Here’s why high street names, beauty players and designer labels all want to leave their mark in the…
👍9🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Як поєднувати кольори весною 2025 року щоб ефектно виглядати ?
❤12🔥3👍2
Вартість залучення клієнта - ключовий показник для бізнесу. Якщо ви знаєте, скільки коштує вам новий клієнт, ви можете
керувати бюджетом, збільшувати прибуток.
Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад, витратили 1000 грн на рекламу і залучили 10 клієнтів, вартість одного клієнта – 100 грн.
Якщо CAC занадто високий, бізнес збитковий. Якщо низький, клієнти купують рідко, потрібно змінювати стратегію. Якщо ваш прибуток від одного клієнта (LTV – lifetime value) вищий за CAC, бізнес у вас гарний, приносить гроші.
Як порахувати CAC?
Наприклад , ви витратили 5000 грн на рекламу у Facebook та Instagram. Отримали 50 нових клієнтів.
Ваш CAC = 5000 ÷ 50 = 100 грн за клієнта. Крім рекламних витрат, сюди можна додати зарплату SMM, витати на створення контенту, таргет.
Я чую, дизайнери весь час думають, як отримати нових клієнтів але мало хто замислюється як утримати старих. А саме вони несуть бренду гроші )
От розрахунок, якщо порівнювати САС з тим, скільки грошей приносить вам «старий» клієнт за весь час співпраці (LTV – довічна цінність клієнта).
LTV = 3 × CAC – чудово! Бізнес прибутковий.
LTV = 2 × CAC – нормально, але можна покращити.
LTV = 1 × CAC – ви працюєте в нуль.
LTV < CAC – бізнес збитковий, потрібно зменшувати витрати або збільшувати середній чек.
Як знизити CАС розповім в наступному пості , якщо вам цікаво ставте уподобайку, 30 наберемо мені буде зрозуміло що цікаво
керувати бюджетом, збільшувати прибуток.
Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад, витратили 1000 грн на рекламу і залучили 10 клієнтів, вартість одного клієнта – 100 грн.
Якщо CAC занадто високий, бізнес збитковий. Якщо низький, клієнти купують рідко, потрібно змінювати стратегію. Якщо ваш прибуток від одного клієнта (LTV – lifetime value) вищий за CAC, бізнес у вас гарний, приносить гроші.
Як порахувати CAC?
Наприклад , ви витратили 5000 грн на рекламу у Facebook та Instagram. Отримали 50 нових клієнтів.
Ваш CAC = 5000 ÷ 50 = 100 грн за клієнта. Крім рекламних витрат, сюди можна додати зарплату SMM, витати на створення контенту, таргет.
Я чую, дизайнери весь час думають, як отримати нових клієнтів але мало хто замислюється як утримати старих. А саме вони несуть бренду гроші )
От розрахунок, якщо порівнювати САС з тим, скільки грошей приносить вам «старий» клієнт за весь час співпраці (LTV – довічна цінність клієнта).
LTV = 3 × CAC – чудово! Бізнес прибутковий.
LTV = 2 × CAC – нормально, але можна покращити.
LTV = 1 × CAC – ви працюєте в нуль.
LTV < CAC – бізнес збитковий, потрібно зменшувати витрати або збільшувати середній чек.
Як знизити CАС розповім в наступному пості , якщо вам цікаво ставте уподобайку, 30 наберемо мені буде зрозуміло що цікаво
❤37
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Мене періодично питають як почати працювати в Фешн індустрії. Індустрія ця дуже закрита , тут розвиватися можна тільки маючи корисні звʼязки - попасти в тусовку.
Перше, що треба зробити, це спитати себе, що саме я хочу робити в індустрії - працювати з відомими дизайнерами, займатися маркетингом чи PR для брендів, знімати для них контент, робити онлайн продукти тощо.
Стукайте до того, хто є гуру в тій сфері в якій ви плануєте працювати. Чим більш відома людина, якій ви безкоштовно будете допомагати, тим скоріше ви попадете в тусовку.
Проявляйте себе в професійному середовищі, щоб вас помітили потрібні люди.
Оточуйте себе людьми, до рівня яких ви хочете дотягнутися – двері відкривають звʼязки. Думайте про вигоду, яку отримає відома людина працюючи з вами. Чим ви можете бути їй корисні?
Вивчайте, знайте, що потрібно вашому босу чи партнеру, покажіть, як ви можете допомогти вирішити питання. Викладайтеся на максимум – вас помітять.
Не забувайте вести свій інста професіонально, це ваша візитівка. Створюйте образ, що запам’ятовується. Маєте ідею для співпраці, пропонуйте її відомим людям, знайдіть можливість зустрітися офлайн
Якщо потрібна консультація від мене , розповім, як написати листа про співпрацю, де шукати партнерства , як запропонувати себе відомим брендам , що саме їм пропонувати , пишіть мені в особисті
Перше, що треба зробити, це спитати себе, що саме я хочу робити в індустрії - працювати з відомими дизайнерами, займатися маркетингом чи PR для брендів, знімати для них контент, робити онлайн продукти тощо.
Стукайте до того, хто є гуру в тій сфері в якій ви плануєте працювати. Чим більш відома людина, якій ви безкоштовно будете допомагати, тим скоріше ви попадете в тусовку.
Проявляйте себе в професійному середовищі, щоб вас помітили потрібні люди.
Оточуйте себе людьми, до рівня яких ви хочете дотягнутися – двері відкривають звʼязки. Думайте про вигоду, яку отримає відома людина працюючи з вами. Чим ви можете бути їй корисні?
Вивчайте, знайте, що потрібно вашому босу чи партнеру, покажіть, як ви можете допомогти вирішити питання. Викладайтеся на максимум – вас помітять.
Не забувайте вести свій інста професіонально, це ваша візитівка. Створюйте образ, що запам’ятовується. Маєте ідею для співпраці, пропонуйте її відомим людям, знайдіть можливість зустрітися офлайн
Якщо потрібна консультація від мене , розповім, як написати листа про співпрацю, де шукати партнерства , як запропонувати себе відомим брендам , що саме їм пропонувати , пишіть мені в особисті
❤26👍2