Fashion Digital Ukraine
4.57K subscribers
22.1K photos
3.9K videos
416 files
2.19K links
Канал про тренди зі світу моди, сучасного мистецтва, технологій, бізнесу.

З ідеями співробітництва та реклами
@Lia2204A
Download Telegram
Zara, Kiehl’s, Jacquemus точно знають, що гірськолижні курорти — це не просто місце для падінь і синців, а ще й ідеальний торгівельний майданчик, це про гроші.

Лижі — це не лише спорт, а й статус. Літом багатії хизуються яхтами, взимку не менш важливо, щоб твій пуховик коштував як маленький автомобіль.

Зимові луки підкорюють Instagram. Знімки в дизайнерському комбінезоні на фоні Альп набирають не менше лайків аніж котики. Тож треба продумувати зимовий PR заздалегідь

BOF пише , що
2027-го лижний туризм зросте до 5.7 мільярдів, переважно в Китаї, вони активно розвивають свою гірську інфраструктуру, торік збудували 22 нових курорти, всього у китайців іх 719.

У Шанхаї у вересні відкрився L+Snow, найбільший у світі закритий лижний курорт. Тож бажаючих купити стильний одяг більш ніж достатньо. У Moncler, в 2 рази збільшився дохід)
👍9🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Як поєднувати кольори весною 2025 року щоб ефектно виглядати ?
12🔥3👍2
Вартість залучення клієнта - ключовий показник для бізнесу. Якщо ви знаєте, скільки коштує вам новий клієнт, ви можете
керувати бюджетом, збільшувати прибуток.

Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад, витратили 1000 грн на рекламу і залучили 10 клієнтів, вартість одного клієнта – 100 грн.

Якщо CAC занадто високий, бізнес збитковий. Якщо низький, клієнти купують рідко, потрібно змінювати стратегію. Якщо ваш прибуток від одного клієнта (LTV – lifetime value) вищий за CAC, бізнес у вас гарний, приносить гроші.

Як порахувати CAC?
Наприклад , ви витратили 5000 грн на рекламу у Facebook та Instagram. Отримали 50 нових клієнтів.
Ваш CAC = 5000 ÷ 50 = 100 грн за клієнта. Крім рекламних витрат, сюди можна додати зарплату SMM, витати на створення контенту, таргет.

Я чую, дизайнери весь час думають, як отримати нових клієнтів але мало хто замислюється як утримати старих. А саме вони несуть бренду гроші )
От розрахунок, якщо порівнювати САС з тим, скільки грошей приносить вам «старий» клієнт за весь час співпраці (LTV – довічна цінність клієнта).
LTV = 3 × CAC – чудово! Бізнес прибутковий.
LTV = 2 × CAC – нормально, але можна покращити.
LTV = 1 × CAC – ви працюєте в нуль.
LTV < CAC – бізнес збитковий, потрібно зменшувати витрати або збільшувати середній чек.

Як знизити CАС розповім в наступному пості , якщо вам цікаво ставте уподобайку, 30 наберемо мені буде зрозуміло що цікаво
37
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Мене періодично питають як почати працювати в Фешн індустрії. Індустрія ця дуже закрита , тут розвиватися можна тільки маючи корисні звʼязки - попасти в тусовку.

Перше, що треба зробити, це спитати себе, що саме я хочу робити в індустрії - працювати з відомими дизайнерами, займатися маркетингом чи PR для брендів, знімати для них контент, робити онлайн продукти тощо.

Стукайте до того, хто є гуру в тій сфері в якій ви плануєте працювати. Чим більш відома людина, якій ви безкоштовно будете допомагати, тим скоріше ви попадете в тусовку.
Проявляйте себе в професійному середовищі, щоб вас помітили потрібні люди.

Оточуйте себе людьми, до рівня яких ви хочете дотягнутися – двері відкривають звʼязки. Думайте про вигоду, яку отримає відома людина працюючи з вами. Чим ви можете бути їй корисні?

Вивчайте, знайте, що потрібно вашому босу чи партнеру, покажіть, як ви можете допомогти вирішити питання. Викладайтеся на максимум – вас помітять.

Не забувайте вести свій інста професіонально, це ваша візитівка. Створюйте образ, що запам’ятовується. Маєте ідею для співпраці, пропонуйте її відомим людям, знайдіть можливість зустрітися офлайн

Якщо потрібна консультація від мене , розповім, як написати листа про співпрацю, де шукати партнерства , як запропонувати себе відомим брендам , що саме їм пропонувати , пишіть мені в особисті
26👍2
Forwarded from Fashion press
Добірка березневих журналів доступна по підписці, писати @Lia2204A
8
Креатори vs. корпорації: коли великі бізнеси нагло крадуть ідеї.

Можна навіть мати патент на свій продукт але не факт що він захистить від копіювання більшими гравцями індустрії.

На відео засновниця YouTube-каналу Blogilates Кессі Хо минулого року вона думала що дістала зірку з неба, Тейлор Свіфт зʼявилася у її спідниці шортах.

На сьогодні Кейсі відстоює свій дизайн у суді, бренд Gottex випустив ідентичний продукт навіть кольори не змінив. Звідки така зухвалість?
Gottex належить найбільшому американському рітейлеру Nordstrom.

Кессі вимагала припинити продаж, отримала виклик в суд. На стороні Nordstrom компанія, що оцінюється в $4 млрд, у Кессі — зареєстрований патент на модель і 10,6 млн підписників, які її підтримують.

На сторінках Gottex, через фанатів Кейсі вимкнуто активність під постами. У Nordstrom не вийшов запуск колабу з фітнес-креатором Sweat and the City , на цьому поки все. Юбка продається, зкорпорація заробляє на ній мільярди. Китайський гігант Shein звернувся до Кессі з пропозицією про співпрацю.
👍91
Звіт про бренди у віртуальних світах - тут.
На прикладі стратегіі успіху бренду Coach.
👍8👏1
Business of Fashion
дослідив нестабільність цін на вторинному ринку моди. Виявилося, що розкид вартості на платформах ресейлу може бути вражаючим. Наприклад, на Vestiaire Collective одна й та сама сумка може коштувати від $1980 до $11 300. Чому так відбувається?

Основні фактори, що впливають на ціни

Відсутність єдиного регулювання.
Оскільки більшість оголошень створюють приватні продавці, вони самі визначають вартість товару. Досвідчені ресейлери аналізують ринок і встановлюють конкурентні ціни, а інші просто намагаються компенсувати власні витрати чи отримати прибуток без реального розуміння попиту.

Емоційне ціноутворення.
Багато продавців намагаються повернути вкладені у річ кошти, ігноруючи той факт, що переважна більшість речей втрачає ціну одразу після покупки на -70% .
Тільки сумки Hermès Birkin, можуть залишатися вигідною інвестицією.

Маніпуляції з позиціонуванням.
Деякі продавці штучно завищують вартість мас-маркету, подаючи його як унікальну знахідку, що відповідає актуальним трендам чи певній естетиці.

Високі комісії платформ.
Маркетплейси можуть утримувати до 50% від продажу. Щоб компенсувати ці витрати, продавці змушені закладати їх у фінальну ціну, роблячи товари значно дорожчими.

Ціни на преміум речі в групі Скарби з шафи
настільки приємні, що ви забудете про покупки в масс маркет. Навіщо платити більше?
Не забувайте поторгувалися з продавцем)
6
Fashion Digital Ukraine
Вартість залучення клієнта - ключовий показник для бізнесу. Якщо ви знаєте, скільки коштує вам новий клієнт, ви можете керувати бюджетом, збільшувати прибуток. Customer Acquisition Cost – сума грошей, яку ви витрачаєте, щоб отримати нового клієнта. Наприклад…
Питання зацікавило, тож розповідаю як знизити CAC (вартість залучення клієнта).

Не всі бренди чітко розуміють аватар свого клієнта. Описання ЦА що це жінка 25- 55 років, яка віддає перевагу якісному одягу, живе в місті та має зарплатню 1500 доларів недостатньо, щоб зробити якісну таргет рекламу. Тож таргетологи «зливають» ваш бюджет, якщо ви даєте їм подібний опис ЦА, краще підходити до опису ЦА професійно, це вкрай важливо.

Далі, треба використовувати Lookalike аудиторії — це інструмент Meta, він дозволяє знаходити користувачів, схожих на вашу ЦА ( яку треба правильно прописати) на основі поведінки, інтересів і демографії.

Треба тестувати рекламі креативи, оптимізувати Landing Page, Instagram, Telegram-канал. Як це правильно зробити підкаже маркетолог, чи пишіть мені. Головне, якщо бачите 100 людей на сайт зайшли а купили 2 , щось не так зі структурою сайта, він не продає.

Треба писати експертні статті, кейси, розбори, публікувати відгуки, історії клієнтів, розіграші, челенджі, інтерактивні сторіз. Все це для того, що залучити органічну аудиторію безкоштовно, менше витрат на рекламу

Як підвищити LTV (довічну цінність клієнта)

Запускати програми лояльності (знижки для постійних клієнтів).
Використовувати систему апселлів і крос-селлів (пропонувати додаткові послуги).
Працювати з email-маркетингом та ремаркетингом (повертати клієнтів через листи, рекламу). Все для того щоб клієнт купував більше

Використовуйте чат-боти та автоворонки. І я думаю багато клієнтів зітхнуть з полегшенням коли ви оптимізуєте відповіді в директ в інста. Бо чекати весь день коли зможеш отримати відповідь багатьох підбішує а дехто з клієнтів взагалі забуває, що він щось хотів купити.

Не забувайте про аналітику, які рекламні кампанії приносять вам прибуток, а які «зливають» ваш бюджет.
19👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
А тепер розглянемо кейси, як гіганти знижують САС , можна підгледіти ідеї та адаптувати під свій невеличкий бізнес.

Fashion Nova працюють з 50 000 мікроінфлюенсерів Instagram. Вони створили ком’юніті клієнтів, тегаєш бренд у постах, отримуєш шанс на репост в акаунті Fashion Nova (21 млн підписників).

Використовують швидкі дропи – кожні 2 тижні, щоб підтримувати ажіотаж, CAC вони знизили на 60%, а бренд став одним із найшвидше зростаючих у світі.

Zara мали дорогі рекламні кампанії, які не давали їм ефекту. На сьогодні в них майже нульовий бюджет на маркетинг.
Ставку зробили на обмежений тираж товарів –клієнт не купив одразу, потім товар вже не знайде.
У Zara блогери безкоштовно рекламують речі в соцмережах, як вони стимулюють блогерів це робити розповім в наступному пості, якщо цікаво голосуй вогником.

SHEIN спеціалісти по запуску TikTok-хвилі трендів серед мікроінфлюенсерів.
Запровадили гейміфікацію – клієнти отримують бонуси за лайки, відгуки, відеоогляди та обмінюють їх на знижки.
Ультрафаст-фешн – 500 нових моделей на день, це дозволяє завжди бути в тренді, CAC знизився на 70% завдяки органічному контенту.

Burberry перетворив клієнтів на амбасадорів. В них була проблема, вони втратили зв’язок з молодим поколінням, мають низький рівень залучення в соцмережах.
Запустили кампанію “Art of the Trench” – покупці ділилися фото в тренчах Burberry, а бренд репостив їх у свої акаунти.
Зробили акцент на Instagram і TikTok, залучають молоду аудиторію через інфлюенсерів.
Капсульні колекції та колаборації - Burberry x Supreme, створили дефіцит.

Jacquemus – TikTok-маркетинг і вони майстри створити вірусний ефект. В Парижі Jacquemus відкрив автомат, де продавали міні-сумки як шоколадки (люди стояли в черзі годинами).
Спеціалізуються на стильних відео, які передають атмосферу бренду, а не продають напряму.
Роблять дуже кінематографічні зйомки, все це допомогло зменшити CAC в 2 рази, люди самі с задоволенням шерять їхній контент.

Якщо потрібно адаптувати стратегії великих брендів під ваш невеличкий бізнес пишіть, допоможу.
Всім дякую хто дочитав до кінця
👍3830🔥24
Дякую всім, хто підтримує пости лайками, ви робите дуже корисну справу для мене, бо орієнтуючись на уподобайки можна хоч зрозуміти цікавий пост чи ні. Бо може і не треба було його писати?)
37
TR-MAG-MarchApril-2025.pdf
16.9 MB
11🔥3👍1